miercuri, 25 martie 2009

Nemotivat

Dupa cum spune si titlul , ceea ce "boxeaza " degetele mele acum , este total nemotivat catre cititor . Este ceva ce isi are radacina adanc in creierul asta al meu confuz si paranoic . E un haos total aici si va trebui sa-l suport singur . Da , singur. Pentru ca nu e nimeni aici sa se aseze si sa acorde putin timp omului caruia ii pasa.Dar asta nu mai conteaza .Cum nici eu nu mai contez si se pare ca nu voi mai conta niciodata . Dar sperantele nu mor .Mai exista acolo o frunza uscanda care tanjeste dupa apa si putine raze de soare . Imi cer scuze pentru nemotivarea a ce am scris acum , dar cred ca e mai bine sa nu stii cititorule . Nu vrei ca haosul de aici sa ajunga si acolo . Nici nu-ti doresc , desi nu stiu cine esti , nimeni nu merita asa ceva .

Best regards ,
Raziel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu