sâmbătă, 30 mai 2009

The World Within You

Poarta

Incepandu-mi calatoria spre lumea interioara , ma trezesc in fata unor porti ce isi spala pietrele pretioase in lumina arzatoare a soarelui de dincolo de ele . Sentimentul de pustietate ma cuprinde , observand portile abandonate . Imprevizibilul isi face loc in gandurile-mi incovoiate , distrugandu-mi orice semn de intrebare . Intru , incet dar sigur , deschid portile vaste . Dincolo , ma asteapta un drum ingust pe care se strecoara vantul ce adie a trandafiri .
Sanctuarul stelelor

Urmarind drumul , ajung la o cladire bine-cladita peste care isi facea simtita prezenta un planetariu urias . Usa aurie a cladirii se deschide . Inauntru , o miniatura a cerului in timpul noptii se intinde pe tot tavanul , stralucing in frumusetea-i eterna peste biblioteca nemarginita . La masa de la intrare , lua loc o copila .
-Ce e locul acesta , copila ?
-Este sanctuarul stelelor , oricine ai fi tu .
-Si tu cine esti ?
-Eu sunt inspiratia , intelectul si constiinta . Acest loc este sursa mea de putere , l-am construit piesa cu piesa . Eu sunt ceea ce face ca aceasta lume sa aiba un sens si un tel .
Surprins de spusele copilei , ma retrag usor si explorez locul cateva minute . In mijlocul bibliotecii se afla o piatra stralucinda de culoare violet , pe care era inscris "Dormitare" .

Orasul Daficio

Retragandu-ma din Sanctuar , continui sa urmaresc drumul ingust , ajung la zidurile unui oras linistit . Imi fac drum inauntru , dar nimeni nu era acolo . Locul pustiu imi trezea fiori pe sira spinarii . Urmarind indicatiile scrise pe casele ce erau cladite in mod ciudat , ajung la sala tronului . Acolo , isi facea veacul o femeie inalta si supla , fara a afisa nici un fel de sentiment pe chipu-i frumos .
-Scuzati-mi intrarea neanuntata...
-Oricine intra neanuntat aici .
-Am speranta ca nu as fi prea nepoliticos daca intreb cine sunteti ?
-Ma numesc Argatha , sunt cea ce conduce aceasta lume , sunt controlul de sine si furia . spune regina ridicandu-si toiagul in varful caruia se afla o piatra asemanatoare cu cea din Sanctuarul Stelelor , doar ca albul pietrei stralucea sfidator in ochii mei . Nu esti binevenit in acest loc , iti cer sa pleci .
-Voi pleca daca asta imi ceri .

Oaza de papadii

Iesind pe portile orasului pustiit , ma aflu pe o campie vasta , cu un vant ce aducea mici lucruri albe care insinuau puritate . Decid sa traversez campia si sa ajung in padurea ce se vedea in departarea sumbra . Facandu-mi loc printre iarba ce imi mangaia palmele , descopar o oaza . Nu orice oaza ,ci un loc presurat cu papadii . O sumedenie . Dintre ele isi faci loc o fiinta inocenta , o pisica neagra cu ochii sticlind albastri . Se face comfortabila in mainile mele si apoi schiopateaza spre ceva . O urmaresc si ma duce la o a treia piatra . Aceasta stralucea mai grandios ca celelalte pe care le-am descoperit pana acum . Era de un rosu aprins si deasupra ei era o plancarda pe care scria "Dragoste " . Decid sa-mi continui drumul si las mica fiinta sa toarca satisfacuta langa piatra .

Codrul memoriilor

Parasind oaza de papadii , ajung in scurt timp in padurea sumbra in care doream cu atata ardoare sa intru . Pasind inauntru , aflu ca lumina soarelui nu isi facea timp si pentru acel loc . Era intuneric si racoare . O hoarda de lucurici isi fac simtita prezenta in jurul meu , facandu-ma mai confuz decat eram deja . Urmez cararea ce ducea cine stie unde , incercand sa ignor toate persoanele ce apareau si dispareau in fata mea . Cine erau ? Ce anume doreau ? In mijlocul padurii , se putea vedea un turn negru ce statea sa cada . Trecand in fuga , observ si piatra violet ce apartinea acelui loc , cu un barbat caruia nu-i puteam distinge fata ascunsa in spatele robei privind stralucirea-i palpaitoare fix .

Turnul lui Astrain
Panica . Frica . Asta imi inspira acel loc . In final , cararea ma aduce la turnul ce sfida inaltimea copacilor . Intru pe usa ce scartaia sfasietor si urc scarile . Bezna friguroasa imi trezea fiori pe sira spinarii . In sfarsit , ajung in varf . Intru incet pe usa ce statea sa cada .
-Ce cauti aici intrusule ? ma intreaba o fiinta ce statea in capatul camerei pe un tron facut din oase .
-Imi satisfac curiozitatea .
-Esti un prost . Cum ai crezut ca vei scapa de aici neatins ?
-Spune-mi cine esti .
-Sunt Astrain , sunt maleficul si sadismul , sunt satisfactia ciudatului si perversitatea .
Chipul satisfacut al creaturii ma speria . Piatra neagra ce statea pe varful spatarului tronului incepu sa palpaie ca o inima ce tocmai si-a inceput bataile .
-Acum ca esti aici , imi voi satisface nevoile . spuse Astrain
Ce mai era de vazut ?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu